Varaa paikkasi Ateneumin selkokielisiin opastuksiin!

SELKOKIELISET OPASTUKSET

Ateneumin taidemuseo tarjoaa 10 ryhmälle
selkokielisen opastuksen sekä ilmaisen pääsyn museoon.

Ryhmäkoko: suositus korkeintaan 15 henkilöä.
Opastusten kesto: max 1 h.
Ilmoittautuminen: Klikkaa tästä

Selkokieli on yleiskieltä helpompaa suomea.
Opastus on tarkoitettu erityisesti ryhmille, joille selkokieli on hyödyksi.
Ryhmä tutustuu oppaan kanssa Ajan kysymys -näyttelyn valittuihin teoksiin ja museoon.
Opastus on keskusteleva.
Opastusta suositellaan enintään 15 henkilön ryhmille.
Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

 

Julkaistu: 18.9.2023